![]() |
Společnost Pfizer zásadně mění svou firemní identitu a značku! V roce 2021 jsme světu představili nové logo, které nahradilo všem známý modrý ovál provázející společnost Pfizer více než 70 let. |
Impulsem k této velké změně bylo rozhodnutí společnosti Pfizer z roku 2020 zaměřit se zcela a výhradně na to, abychom světu přinášeli průlomové léky, které mění životy pacientů. Do té doby měla společnost Pfizer ve svém portfoliu i starší léky bez patentové ochrany a také divizi volně prodejných léků. V roce 2020 se tak zformoval nový, štíhlejší a pružnější Pfizer. Prostě „nový Pfizer“. A tomu odpovídá také naše nová korporátní identita a značka (logo). Logo je moderní a dynamické, ale přitom vychází z naší historie. Vzniklo rozpojením původního modrého oválu a nyní připomíná stylizovanou dvoušroubovici DNA, která dokonale vystihuje naši orientaci na vědu a vědecké inovace.
Poprvé v naší historii byly v logu použity také dva odlišné, samostatné barevné odstíny, které symbolizují naše zaujetí pro výzkum a lidské zdraví. Zajímavostí je, že do výběru nového loga se zapojilo přes čtyři tisíce pacientů a dva tisíce lékařů z celého světa. Z původních 200 návrhů prošlo do finále kvarteto návrhů, z nichž bylo nakonec vybráno vítězné logo s dvoušroubovicí DNA. Jeho autorem je brooklynské studio Team.
Pojďte se podívat na příběh, který vyjadřuje, jaký význam pro nás má věda. Abychom mohli přinášet průlomové léky, změnili jsme způsob, jakým pracujeme. Stejně tak se mění i naše logo. Z ikonického modrého oválu se stala dvoušroubovice DNA, která symbolizuje sílu vědu, inovace a naše odhodlání přinášet průlomové léky.
![]() |
„Po 171 letech jsme došli do nové éry. Je to doba mimořádného zaměření se na vědu a na naše pacienty. Pfizer nejenže nemoci léčí – my je umíme vyléčit a předcházet jim,“ říká k nové identitě společnosti Albert Bourla, CEO Pfizer. |
NOVÉ LOGO KE STAŽENÍ JE K DISPOZICI ZDE: .jpg a .png.
O další formáty loga můžete požádat zde: info.cz@pfizer.com