Kontakt

Investors

Healthcare Professionals

Kontakt

Typical Interview Process | Pfizer
Typický průběh pohovoru

Ve společnosti Pfizer jsou pohovory významnou součástí našeho procesu hodnocení zaměstnanců. Účelem pohovoru je lépe vás poznat jako člověka, dát vám příležitost podělit se o své úžasné úspěchy a dát vám možnost poznat i nás.

Náš proces pohovorů má obecně podobnou strukturu, ale může se lišit v závislosti na pozici. Můžete absolvovat úvodní neformální pohovor s náborovým pracovníkem, který posoudí vaše předpoklady pro danou pozici. Formálního pohovoru se obvykle účastní 3–5 kolegů včetně vedoucího náboru, kteří vedou individuální nebo panelové rozhovory. Všichni uchazeči, kteří se ucházejí o určitou pozici, projdou podobným procesem (například všechny panelové pohovory nebo všechny individuální pohovory). Většina pohovorů trvá přibližně 45 minut, ale v závislosti na roli nebo fázi procesu může být daný pohovor o něco kratší nebo delší.

Pohovor je pro nás příležitostí lépe pochopit, co vás zajímá, dozvědět se více o vašich úspěších a zároveň posoudit vaše dovednosti, schopnosti a zkušenosti. Chceme, aby se vám ve společnosti Pfizer a na této pozici dařilo, což v konečném důsledku povede k úspěšné snaze o průlomové objevy, které změní životy pacientů.

Můžete očekávat, že vám budou pokládány otázky založené na chování a situačních otázkách, které odpovídají našim hodnotám: Kvalita, Odvaha, Rovnost a Radost. Vezměte na vědomí, že v závislosti na roli vám mohou být položeny další technické otázky, které hodnotí požadovanou sadu dovedností pro danou roli.

Níže jsou uvedeny typické otázky, které vám mohou být položeny při pohovoru a které jsou rozděleny podle hodnot společnosti Pfizer.

Odvaha 

Nadhled 

Popište situaci, kdy jste rozpoznali odvážný nápad někoho jiného a pomohli jej posunout vpřed.

Jak jste se k nápadu postavili a jak jste k němu přispěli? Jaké kroky jste podnikli, abyste ho podpořili? Odměnili jste nebo ocenili tuto osobu za to, že s tímto nápadem přišla?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer vyzýváme, motivujeme a vedeme ostatní k dosažení ambiciózních cílů, přičemž využíváme kreativní myšlení a riskování založené na faktech, abychom jich dosáhli i tváří v tvář nejistotě.

Zaměření na to, na čem záleží

Řekněte mi, kdy jste vedli ostatní k tomu, aby se soustředili na práci s nejvyšší prioritou.

Jaké kroky jste podnikli, abyste vedli ostatní a umožnili jim určit, co je nejdůležitější, a ne jen naléhavé? Jaké faktory jste zvažovali při určování priorit? Jak jste řešili protichůdné priority?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer vytváříme prostředí, které umožňuje členům týmu kriticky zhodnotit důležitost úkolů nad naléhavostí, aby bylo možné dosáhnout priorit se smyslem pro cíl.

Nebojte se ozvat

Řekněte mi, kdy jste podpořili sdílení různých názorů a vytvořili prostor, aby se ostatní mohli vyjádřit.

Jaké kroky jste podnikli, abyste povzbudili ostatní k vyjádření nesouhlasu? Jak jste se postarali o to, aby se s různými názory zacházelo s respektem?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer se v obtížných situacích ujímáme vedení a podporujeme bezpečné prostředí, kde je konstruktivní a upřímná zpětná vazba přijímána pozitivně a ostatní jsou povzbuzováni k otevřenému vyjádření svých názorů.

KVALITA

Dohodněte se, kdo má co na starosti 

Popište okamžik, kdy jste druhé přiměli k odpovědnosti za jejich závazky. 

Jak jste komunikovali s týmem a jak jste mu to objasnili? Co byste případně v budoucnu udělali jinak?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer umožňujeme týmům, aby si určovaly své individuální a týmové odpovědnosti, podporovaly týmová rozhodnutí a vzájemně se zodpovídaly za plnění svých závazků.

ROVNOST

INKLUZIVITA

Řekněte mi, kdy jste dosáhli pozitivních výsledků díky aktivnímu vyhledávání a zapojení různých perspektiv. 

Jaká byla situace? Jaké úhly pohledu jste hledali a jak? Setkali jste se s nějakým odporem vůči svému přístupu? Pokud ano, co jste udělali?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer aktivně získáváme a využíváme podněty od lidí s různými nápady a zkušenostmi a uvolňujeme potenciál ostatních, aby mohli pracovat co nejlépe.

ČESTNÉ JEDNÁNÍ

Povězte mi, kdy jste si všimli nedostatku úcty k druhým a podnikli jste kroky k řešení situace.

Jak jste na situaci reagovali? Jaké kroky jste podnikli?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer prosazujeme a dodržujeme nejvyšší standardy integrity a vyžadujeme, aby se ostatní chovali stejně.

RADOST

ZÁBAVA

Povězte mi o situaci, kdy jste se snažili vytvořit pozitivní atmosféru v týmu během náročného období.

Jaká byla situace? Jaké kroky jste podnikli? Setkali jste se s nějakým odporem? Pokud ano, jak jste to řešili?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer podporujeme jednotu, zábavu a pozitivitu v práci a povzbuzujeme ostatní, aby podporovali optimismus a týmovou práci, i když čelí odporu nebo obtížné situaci.

NAVZÁJEM SE OCEŇUJEME

Řekněte mi, kdy jste vytvořili týmové prostředí tím, že jste oslavovali společně vykonanou práci.

Jaká byla situace? Jaké kroky jste podnikli k uznání malých i velkých úspěchů? Jaký byl výsledek?

Proč je to pro nás důležité?

Ve společnosti Pfizer důsledně oslavujeme členy týmu za jejich úsilí a úspěchy a zajišťujeme, aby jejich práci ocenili ostatní, což má pozitivní dopad na celý tým.

„Chápeme, že se jedná o obousměrný rozhodovací proces, a proto prosím využijte příležitosti, abyste se o nás během pohovoru dozvěděli více. Neváhejte nám položit otázky týkající se této pozice, týmu, kultury společnosti Pfizer, jejích hodnot a myšlení na růst nebo cokoli, co vás zajímá o práci ve společnosti Pfizer. Rádi se s vámi podělíme o to, proč je společnost Pfizer úžasným místem pro práci!“

Investors

Pro zdravotníky: PfizerPro

Ochrana soukromíPodmínky používáníSoubory cookies Sitemap

© 2022 Vytvořil a spravuje: Pfizer, spol. s r.o.

Hlášení nežádoucích příhod
Pacienti by měli vždy požádat o radu svého lékaře v případě výskytu nežádoucích příhod.
Pokud chcete nahlásit nežádoucí příhodu spojenou s produktem společnosti Pfizer, můžete použít webový formulář na https://www.pfizersafetyreporting.com/cs. Dále lze nahlásit nežádoucí příhodu jakéhokoli produktu společnosti Pfizer na emailovou adresu: [email protected] nebo zavolat na 00420 283 004 111. Další možností pro pacienty i zdravotnické pracovníky je hlásit nežádoucí příhody pomocí formuláře na stránkách Státního ústavu pro kontrolu léčiv www.sukl.cz.

Informace o produktech poskytované na těchto stránkách jsou určeny pouze pro obyvatele České republiky. Produkty zde diskutované mohou mít v různých zemích různé označení.

 

PP-UNP-CZE-0196